ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Για οποιαδήποτε επιστροφή που αφορά τις παρακάτω περιπτώσεις:
-
- Λανθασμένη αποστολή
-
- Ελαττωματικό – κατεστραμένο προϊόν
-
- Ακύρωση παραγγελίας – αλλαγή γνώμης
Παρακαλείται η άμεση επικοινωνία με το V-pharmacy.gr:
-
- Μέσω e-mail ([email protected])
-
- Τηλεφωνικά στο 2102797500
Σε περίπτωση που πρέπει να αποσταλούν τα προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος V-pharmacy.gr, αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση:ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ Β. ΠΑΣΤΡΑ & ΣΙΑ Ε.Ε Χρυσοστόμου Σμύρνης 5,
Νέα Ιωνία 142 34
Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν με την εταιρεία courier που είχαν αποσταλεί εξ αρχής, συνήθως με τη ACS COURIER.
Σε περίπτωση όπου η παραλαβή της παραγγελίας έγινε από το φυσικό κατάστημα, η επιστροφή πρέπει να γίνει στο φαρμακείο που βρίσκεται επί της Χρυσοστόμου Σμύρνης 5, Νέα Ιωνία 142 34, Αθήνα
- Τηλεφωνικά στο 2102797500
To δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εφαρμόζεται στις παρακάτω περιπτώσεις:
Περιπτώσεις επιστροφών ηλεκτρονικής παραγγελίας
-
- Λανθασμένη αποστολή
Στις ελάχιστες περιπτώσεις όπου γίνεται κάποιο λάθος σε μία από τις διαδικασίες συλλογής και συσκευασίας των παραγγελιών, υπάρχει περίπτωση να αποστέλλονται προϊόντα που να μη συμπίπτουν με την παραγγελία σας ή στην παραγγελία σας να υπάρχουν λιγότερα προϊόντα. Επίσης, υπάρχει πιθανότητα να καταγραφεί λάθος προϊόν κατά την πραγματοποίηση τηλεφωνικών παραγγελιών.
Όλες αυτές οι περιπτώσεις ελέγχονται από το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας. Εάν αποδειχθεί λανθασμένη αποστολή προϊόντος, τότε το V-pharmacy.gr αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.
Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι:
-
- Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί
-
- Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος
-
- Να υπάρξει ενημέρωση κατα την παραλαβή της παραγγελίας ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα
Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προϋποθέσεις το V-pharmacy.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος.
-
- Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν
Εάν το προϊόν παραληφθεί:
-
- Με ανοιχτή συσκευασία
-
- Με κατεστραμμένη συσκευασία
-
- Με σύντομη ημερομηνία λήξης, ώστε να μην υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος κατανάλωσης
Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις γίνεται επαναποστολή της παραγγελίας και το V-pharmacy.gr αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων.
Παρακαλείται, η μόνη προϋπόθεση που πρέπει να τηρείται από τον πελάτη είναι η άμεση ενημέρωση, κατα την παραλαβή της παραγγελίας ή ενημέρωση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Σε περίπτωση που παραληφθεί προϊόν που δεν ανήκει στις παραπάνω τρεις κατηγορίες αλλά υπάρχει αίσθηση αλλοιωμένων ή διαφορετικών από τα συνηθισμένα χαρακτηριστικά, τότε το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται ώστε να ακολουθήσει έλεγχος και επικοινωνία με την εταιρία, που είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για την κυκλοφορία του.
Στην περίπτωση που επαληθευτεί ο ισχυρισμός του πελάτη, τότε το V-pharmacy.gr αναλαμβάνει να αποστείλει νέο προϊόν χωρίς καμία επιβάρυνση προς τον πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση το V-pharmacy.gr επιφυλάσσεται για την ανάληψη οποιασδήποτε ευθύνης.
-
- Ακύρωση παραγγελίας – Αλλαγή γνώμης
Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει μια παραγγελία και επιθυμεί να επιστρέψει ένα ή περισσότερα προϊόντα, τότε ο πελάτης αναλαμβάνει την επιστροφή με δικά του έξοδα. Στη συνέχεια το V-pharmacy.gr, παραλαμβάνει και ελέγχει τα προϊόντα και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ανάλογο ποσό με τον αντίστοιχο τρόπο που έγινε η πληρωμή.
Οι προϋποθέσεις για την επιστροφή και την αποδοχή των προϊόντων είναι:
-
- Η επιστροφή να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής
-
- Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους
-
- Να έχουν διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες και να μην υπάρχει αλλοίωση στη συσκευασία τους
Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.
Παρακαλείται ο έλεγχος των προϊόντων πριν από το άνοιγμα τους . Δεν μπορούν να γίνουν δεκτά προϊόντα ψυγείου, βρεφικά γάλατα και τροφές, ορθοπεδικά και ανατομικά είδη.
Επιστροφή αγοράς στο φυσικό κατάστημα
Σε περίπτωση όπου η αγορά του προϊόντος πραγματοποιήθηκε από το φυσικό κατάστημα, η επιστροφή πρέπει να γίνει στο φαρμακείο που βρίσκεται επί της οδού Χρυσοστόμου Σμύρνης 5, Νέα Ιωνία 142 34, Αθήνα.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της απόδειξης, η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών.
Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο φυσικό κατάστημα, πραγματοποιείται με τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής που είχε επιλέξει ο πελάτης κατά την αγορά των προϊόντων.
Σημαντικές πληροφορίες:
Τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος, οι βρεφικές κρέμες, snack, τα έτοιμα βρεφικά γεύματα, τα προϊόντα ψυγείου καθώς και οι μάσκες προστασίας δεν επιστρέφονται.
Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.
Το v-pharmacy.gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε
υπαιτιότητα του ή οφείλονται σε ανωτέρα βία.
Το v-pharmacy.gr δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών /μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές, πανδημίες και επιδημίες.
Παρατηρήσεις :
Το v–pharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπο του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το v–pharmacy.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων :
Το εξειδικευμένο προσωπικό μας, βρίσκεται δίπλα σας, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία.
Στο τηλ. 2102797500, με e–mail στο support@v–pharmacy.gr ή αυτοπροσώπως στο φυσικό μας κατάστημα μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Απευθυνθείτε στο φυσικό μας κατάστημα (Χρυσοστόμου Σμύρνης 5 – Νέα Ιωνία ) σε περίπτωση ανάγκης για διόρθωση –επισκευή των προϊόντων.
Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το v-pharmacy.gr.